Alla ska med!

Extra extra! Arkadia är numera allas blogg. Vem som helst får skriva, så länge man vet lösenord och så vidare. Får se vad detta innebär i längden, jag antar att den kvalitet som man alltid förknippat denna blogg med kommer att få stå åt sidan för kvantitet istället. Eller kanske inte, time will tell. Det viktiga är att uppdatera ofta, ofta som bara den.

Adam har köpt en bil. Idag körde jag honom till jobbet. Det är total mindfuck att köra på vänster sida.


Gårdagen spårade ju såklart ur fullständigt och Micke blödde ner hela hallen med sin fot. Detta är absolut sista gången jag lämnar honom och en box billigt vin utan uppsikt. Idag blir det nyktert och städat, ska kolla på Californication istället för att vara ute och stöka. KvalitetsTV känns som ett vettigt sätt att spendera denna kväll på. Jag behöver lugn och ro.

Dagens utmaning! Rubriks kub. Vilket äckligt litet påfund, eller hur? Men jag ska lära mig lösa den, det är dagens uppdrag. Jag återkommer när jag gjort framsteg.


Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0