Chilli n Chillin

Idag är det en riktigt slapp dag. I och för sig så är alla dagar slappa här nere, men i dag är det extra slappt känns det som.

Det kan bero på att alla utom jag var ute och festade igår!

Anledningen till att jag stannade hemma är att jag är en vuxen människa som inte dricker mig berusad på alkohol för att sedan gå på en pubrunda.

Så med andra ord berodde det inte alls på att jag hade suttit hela dagen i poolen och druckit öl och därför var för trött för att överhuvudtaget försöka att gå ut.

Jag spenderade istället kvällen med att upptäcka en fantastiskt bra serie!

Rome is the shit!

I kväll blir det nog väldigt lugnt. Jag kommer antagligen gå bort till Rhino Bar och käka lite chili con carne där, dels eftersom den är god men framförallt för att den är gratis!

JA, VI FÅR GRATIS MAT VARJE DAG!

Det är helt sjukt fördelaktigt! Jag menar, gratis mat är nästan det billigaste man kan äta!

// Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0