Daredevils, or suicidal fuckers?

Idag var en kul dag.

Jag, Erik, Luftwaffe-Janne, Landlord-Dave och dom två kanadensarna Nate och Adam åkte tillbaka till Freshwater Creek för att klättra upp för vattenfallen.


Vi lägger oss åt det här hållet så att folk inte ser att det är ett vattenfall bakom oss, sa Adam.


Eftersom vi är väldigt noga med säkerhet så tog vi faktiskt med ett rep.

Vi lyckades komma väldigt högt upp men för att bestiga det högsta vattenfallet helt så behöver vi mer rep.

Inom en snar framtid kommer nästa försök.

När vi hade klättrat ner så gick vi och hämtade vår öl och hoppade i vattnet och hade en trevlig stund.



Jag gillar öl! säger Nate och försöker skåla med Janne.


Efter ett tag bestämde sig Janne Mengele för att slå sönder en flaska och skära sig i fingret.



Titta vad jag blöder! säger Jan Hagen.


När jag hade hällt i mig några flaskor mod bestämde jag mig för att klättra upp för en 15 meter hög klippa för att sedan hoppa ner i vattnet.

Jag var ganska rädd och Adam har två videobevis som jag dock inte orkar ladda upp just nu!

Men det kommer så småningom.

// Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0