I wanna fuck a dog in the ass

Tack vare Micke så har jag återupptäckt Blink 182!

Jag hade nästan glömt bort hur bra dom var och hur mycket jag lyssnade på dem när jag var yngre.

För er som inte vet så ska de dessutom återförenas!

Jag har spenderat två timmar nu med att lyssna på Blink, men nu är det dags att göra sig i ordning.

Idag har jag nämligen bestämt mig.

Jag ska bli totalt jävla snorpackad!

Jag hoppas kunna bli ungefär lika packad som den här Jesus-clownen!

Wish me luck!



Praise the Lord for bringing us beer. Thou art indeed our saviour!


Förresten för er som undrar så kan jag berätta varför det inte har varit någon dagens outfit de senaste dagarna.

Anledningen är att efter Sarahs fantastiska outfit så drabbades vi alla av rampfeber.

Vi börjar dock tillfriskna nu, så en dagens outfit kommer nog inom en snar framtid!

// Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0