Jag ska ju inte sitta här och spela allan

När jag gick ut idag, gick från en lägenhetsfest till en bar altså, vadade jag genom vatten i höjd med mina knän. Det är galenskap. Så kan man ju inte hålla på? Vi hamnade tydligen mitt i en cyklon, en jävla cyklon. Otur kallas det. Min första kväll ute i den här staden slutade i ett regnoväder. Löjligt.



I vilket fall, jag tog mig hem helskinnad. I förrgår fångade någon Steve Irwin-wannabe en krokodil mitt i stan, det skrämmer mig. Folk säger att de stryker runt på gatorna när det är översvämning. Fy fan.

Just för tillfället sitter jag i den säng jag ska flytta in i på måndag. Klockan är ca sju på morgonen. Lite halt av mig eftersom jag inte har betalt för den än. Någon är ute i köket och stökar, jag vet inte vem det är så jag vågar inte riktigt gå ut och se efter. Jag hade gärna velat dock. Ni vet den där känslan av att vara full och hungrig.

McDonalds, Dominos eller kebabstället som ligger nånstans nånstans, inte särskilt långt bort dock. Var ska jag gå för att stilla min hunger?

I vilket fall. Jag borde inte fylleblogga. Verkligen inte.

-Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0