Jag tror min skrivkramp dog

Jag har haft svårt att skriva de senaste dagarna.
Atherton resan kan vara att beskylla, vi hade ju faktist inte internet.
Nåja. Jag var där, Atherton 09.
Det var inte så kul som väntat, och vi svalde vår heder och åkte hem.
Hem till Cairns, till platsen där mitt liv är som det borde vara.
Ändlösa dagar som vandrar mellan sitta vid datorn, hänga vid poolen, hänga vid datorn vid poolen
OSV.
Jag skrev nästan Polen där. Haha, sitta vid datorn i Polen, absurt.
Vi gör ju dock så mycket annat med, ni har ju sett bilderna från Evercreek eller vafan det nu hette.
...
Jag gillar och svära när jag skriver.
Jag känner mig som en 80-tals vandalist som gör inbrott i kjorren liksom.
Tommy heter jag.
"-Vafan, gorma då stickan! Eller törs du inte, din lilla morsgris?"
Jag har jeansjacka, kanske med avklippta armar.
 Jag tror man kan skymta en hårdrocks t-shirt under. Kanske Maiden, men inte säker.

Jag hade nog kallat det thissa dock. Eller ni vet vad jag menar, svårskrivet ord.
T-Shirt. Thissa. Tjissa. TSKISSA.
Jag har funderat på den där stavningen förut med.
Nått smartarsle kan ju skriva hur detborde stavas i kommentarer.
Vore schysst.
Ball.

Jag läste en bok som utspelar sig på 80-talet idag.
Det kanske märks.

-micke

Kommentarer
Postat av: Johan

HAHAHA. Dina inlägg är bäst..

2009-02-25 @ 21:45:29
Postat av: J.

Tischa!

2009-02-26 @ 05:49:04
Postat av: Erik

Tisha för fan

2009-02-27 @ 06:19:26
Postat av: Anonym

haha vafan jag var sen på att. men tischa - of course - pls :P även kommer du hem på fredag?

miss you., det vet du.

2009-03-03 @ 22:20:03
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: annie

haha vafan jag var sen på att. men tischa - of course - pls :P även kommer du hem på fredag?

miss you., det vet du.

2009-03-03 @ 22:20:13
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: annie

haha vafan jag var sen på att. men tischa - of course - pls :P även kommer du hem på fredag?

miss you., det vet du.

2009-03-03 @ 22:20:23
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0