Krokodil åt barn, blev mätt?

Det är mycket som händer här nere för tillfället. Översvämmningar som sagt. Mer än 130 människor har dött i skogsbränder i Victoria. Men värst ändå, nån liten femårig kille här i närheten av Cairns blev uppäten av en krokodil igår. Tydligen hade han lekt i vattnet under översvämmningarna med sin bror och helt plötsligt försvunnit, ner i magen på en äcklig reptil. Skrämmande grejer. Verkar som att jag hade all rätt att vara orolig här om dagen.



Jag ska inhandla en kniv i dagarna, ni vet en sån som Paul Hogan har i Crocodile Dundee. Sen ska jag fästa den på ryggen och bära den tills jag lämnar landet som gud uppenbarligen glömde. Dag och natt.

- Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0