Lovsånger, lämmeltåg och sånt.

Min slappa dag fortsätter med lite random internetsurfande.

Hittade videoklipp på facebook som var otroligt underhållande. Jag menar en kille som sitter och sjunger lovsång till vår herre är aldrig fel! Att han dessutom sjöng falskt och spelade fel på gitarren gjorde det bara än mer underbart!

Efter att ha upplevt sådan himmelsk komik så kände jag ett starkt sug efter Varan-TV.

Varan-TV är kanske det bästa Skåne har presterat någonsin!

För er som lever i totalt mörker och inte vet vad Varan-TV är så erbjuder jag här nedan vägen till frälsning!














Tycker ni inte det här är kul så är ni antingen efterblivna eller Antikrist!

// Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0