Mushrooms in butter sauce

Hur fan tänker man när man lägger svamp i en smörsås? Allvarligt talat?

Anledningen att jag rasar är att jag var och köpte käk innan och då såg jag svamp och insåg hur gott det hade varit!
När jag kom hem och öppnade burken så simmade de få svampbitarna runt i någon slemliknande vätska. Något är allvarlligt fel med det här landet.

Idag är det Alla hjärtans dag!

Grattis till alla er som utövar tvåsamhet.

För oss singlar kan jag rekommendera en skönt deppig låt.



Nu ska jag bada i poolen och må allmänt asbra!
//Johannes

Kommentarer
Postat av: M.

Du behöver ju inte förpesta singlarnas liv ännu mer genom att ge dom en otroligt dålig låt.

2009-02-14 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0