Shangri-La

Fan!

Helvete!

JAG HAR HITTAT DET!

PARADISET PÅ JORDEN!

Idag var vi på utflykt med våra kära kanadensiska vänner, vår landlord Dave och Jan från Tredje Riket.

Vi åkte ut mitt i regnskogen till ett vattenfall och hoppade från klippor. Det var sjukt roligt!

Naturligtvis hade jag inte med mig min kamera (som vanligt).

Men lyckligtvis för er läsare så ska vi nog dit imorgon också och då, då kan jag lova att den där jävla kameran ska gå på högvarv!

Ikväll ska vi bara chilla och ha laptop-konferens.

Jag har blivit lite slapp ska erkännas. Jag har till exempel inte rakat mig och klippt mina naglar på en vecka, men det, det innebär väl bara att jag är rockstjärna?

Skriv gärna en kommentar om hur mycket rockstjärna ni tycker jag är. Jag kommer välja ut en kommentar som jag tycker är bäst och personen som har skrivit kommer vinna ett presentkort värt 1000 kr på Ginatricot.

// Johannes

Kommentarer
Postat av: Bengan

Du är lika mycket rock n' roll som Leif "Loket" Ohlsson

2009-02-17 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0