Sköna engelska lirare

England är ett fantastiskt land.

Min syster bor där och en massa bra metal kommer därifrån.

Men jag måste erkänna att jag har väldigt svårt för engelsmän och engelskor.

De är skräniga jävlar med enormt kort stubin. Ja, jag hatar dem!

Men samtidigt finns det sjukt fascinerande människor från England.

Till exempel så är min stora idol från England!

Hans namn är William Comyns Beaumont.




Hans teorier är helt fantastiska och ni hittar en del av dom HÄR.


En annan skön lirare är ju Aleister Crowley.





En del av hans ockulta ideér hittar ni HÄR.

Englands coolaste människa genom tiderna är dock inte någon av dom här två, utan det är Henry VIII .

Jag skulle vilja påstå att han är världshistoriens näst största rockstjärna. Den enda som är mer rock n' roll än han är Jesus.

Henry VIII:s livshistoria hittar ni HÄR.

Dessa sköna lirare visar att det faktiskt finns coola engelsmän, så tydligen är inte alla idioter!

Och ja, jag har slösurfat på Wikipedia idag.

// Johannes

Kommentarer
Postat av: Leif

Sköna lirare alla tre. Bäst är ändå att Brittiska öarna är Atlantis!

2009-02-19 @ 14:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0