Är scoutledarna de nya katolska prästerna?




Hittade den här artikeln på Expressens hemsida.

Är det bara jag som tycker det, eller är inte scoutledare kraftigt överrepresenterade när det gäller våldtäkt och mord?

Jag menar det känns som att varannan gång det har skett en våldtäkt så är förövaren en välkänd scoutledare.

- Det här kommer som en total chock för oss. Han var alltid väldigt engagerad i barnen och var ofta med och tältade med dem på utflykter och dylikt. Han bjöd också ofta hem barnen på middagar hemma hos honom, där han lärde dem att spela trollflöjt.

Så brukar uttalanden ofta låta om förövarna.

Jag menar är det verkligen bara jag som anar ugglor i mossen?

Något är allvarligt fel med scouterna när de konstant lyckas knyta den här typen av människor till sig.

Är de otroligt naiva eller skiter de fullständigt i barnen?

Jag personligen tror att Scouterna är en hemlig satanistisk organisation som förespråkar barns lidande.

Gärna genom gruppvåldtäkter och att tvinga barnen att sova i tält mitt ute i skogen trots att alla vet att det är skittråkigt.


Ärligt talat så tror jag att jag är en ny sorts parafili på spåren.

Scoutofili.

Smaka på ordet.

En scoutofil är en person som upplever sexuell njutning genom att klä upp små barn (oftast pojkar) i khakishorts, knästrumpor, scarf och andra gay accessoarer. När barnen väl är uppklädda tar scoutofilen oftast med sig barnen ut i skogen för att  "bli ett med naturen". När scoutofilen har "färdigutbildat" sin grupp så söker han sig ofta till nya områden. Ett av de vanligare är gangbang-våldtäkter på hotellrum i centrala Stockholm.         Utdrag ur JSOL.






Titta noga på den här bilden. Visst står det VÅLDTÄKTSMAN skrivet i pannan på dem allihop?


Scoutledare är vidriga människor.

Varför kan de inte vara dacryfiler och taphefiler som alla andra?


// Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0