Avsked kryper pa..

Inatt ar det Thobbe, Anna och Carolina som lamnar Cairns. Det har varit manga farval den senaste veckan. For lite mer an en vecka sedan akte Erik och Micke, och det ar otroligt tomt utan dom. Jag ser heller ingen halvliggandes, halvnaken Sebastian kollandes pa facebook eller nagon av de tusen serierna som han titta igenom nar han var har, varje morgon nar jag stiger upp och hamtar luft utanfor rummet.
Brad och Andrea har ocksa akt, de andra tva svenska tjejerna Amanda och Evelina akte haromdagen.
NU ar det helt enkelt jag och Johannes som far styra fortet.


En annan upptackt ar att dricka nar man ar forskyld. Igar hade jag inga som helst smaklokar eller luktsinne och om jag inte kanner vad jag dricker sa kunde jag ju inte slosa det pa ol, utan drack ju sjalvklart det uppfriskande goonet. Och annu konstigt ar det att inte kanna att man dricker alkolhol vilket resulterade att jag blev shitfaced, men klarade mig ut efter 2 liter vatten. Val pa Wool Shed kande jag mig nastan nykter och det funkar inte alls pa det stallet eftersom det kanns om man blir valdtagen om man gar ut pa dansgolvet. javla kottmarknad ar vad det ar. och man dansar fortfarande pa borden.

Idag mar vi alla som vi fortjanar, sjalvklart vaknar jag upp med blamarken och vark lite har var. Dagen har varit lugn med pool och varrullar.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Olle

Wool shed fanns i Dublin med, det var en australiensisk pub :D

Ballt

2009-03-17 @ 23:23:01
URL: http://liberman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0