Chiroptera in da house!

Pulsen ligger väl på strax över 400 just nu.

För 20 minuter sedan hörde jag skrik.

Skriken kom från fröken Malmstens rum.

En millisekund senare kommer Sarah inspringandes i mitt rum med ögon som lyser av panik.

- Fladdermus! skriker hon.

- Va?  säger jag.

- EN JÄVLA FLADDERMUS!

- Var?

- I MITT RUM! DEN HOPPADE PÅ MIG NÄR JAG LÅG I SÄNGEN!

- OH MY GOD, OH MY GOD, OH MY FUCKING GOD!


Modiga som vi är så låste vi in oss i mitt rum i fem minuter och hoppades på att den skulle flyga iväg av sig själv.

Vi såg inte den så vi gick ut för att kolla.

Precis när jag kom till dörröppningen så hör jag dunsande ljud.

Jag sprang tillbaka till mitt rum, skrikandes som en liten flicka.

Efter någon minut till samlade vi nytt mod och gick in i Sarahs rum för att se om den var kvar.

Då låg den stilla på golvet.

Vi antog att den sov så därför bestämde vi oss för att kasta något på den så att den skulle flyga ut.

Ironiskt nog var det vitlök som var närmast till hands.

Efter att jag träffat fladdermusen med 5 av 6 vitlöksklyftor så kunde vi konstatera att fanskapet hade dött.

VILKEN JÄVLA LÄTTNAD!

Nu kom nästa problem dock!

Hur fan ska vi få ut fladdermusen från rummet?

Modiga Sarah tog tag i saken och hämtade en sopborste.




Som ni ser på bilden så var hon inte rädd alls.

Efter ett tag ville inte Sarah sopa mer så då fick jag ta tag i saken och sopa ut det lilla vidriga fladdermus-äcklet genom dörren.


Nu börjar allt sakteliga återgå till det normala och jag börjar tro att jag kanske kommer att överleva.




Förhoppningsvis blir fladdermusen föda till något annat hungrigt djur.


REST IN PIECES MOTHERFUCKER!


// Johannes

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahaha

2009-03-30 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0