Mr President.

Idag har det varit en grymt skön dag.

Jag, Sarah och några kanadensiska vänner köpte pizza.

Pizzorna kostar 30 skr och är grymt goda.

Underbart!


Efter det spelade vi kort och drack öl.

 Vi spelade Shithead (Skitgubbe), Bogger your neighbour (?), Euker (Whist), Hearts (Hjärter) och Asshole (Neger&President).

Jag gillar fan Neger&President.

Jag var president i princip varenda runda.

Dessutom vann jag i Skitgubbe, B.Y.N. och Euker (med Matts hjälp).

Jag är helt enkelt overkligt bra.

Ett annat bevis på att jag är overkligt bra kommer här.




Ja, jag gjorde ett IQ-test och jag har tydligen högre IQ än 98% av Sveriges befolkning.

Ni vet vad det betyder.

Jag kommer att lyckas, för alla med högt IQ lyckas alltid.

Det är ju liksom inte direkt så att de flesta seriemördarna i världen sitter/satt inne med högt IQ.

Nej, verkligen inte!

Btw IQ-testet hittar ni HÄR.


Förresten lämnar jag och Sarah Cairns om en vecka för lite äventyr längs med kusten.

Det känns konstigt men det kommer nog bli bra!


// Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0