Master of puppets

Jag är jävla bra.

Jag kissade på Bowser.

Peach aka Princess Toadstool är räddad.

Yoshi och hans polare är hemma igen.

Allt det här, precis allt, är tack vare mig.

Det var jag som styrde den där lilla feta rödklädda "spaggen" med den löjliga mustaschen som konstant knarkar loss på svampar.

Det känns faktiskt rätt skönt att ha räddat en hel värld.

Men jag vet att det här inte kommer vara för alltid.

Bowser, det vidriga kräket, kommer tillbaka i Super Mario World 2.

Och naturligtvis kommer den otroligt hjälplösa/hopplösa prinsessan bli kidnappad igen.

Men just nu är allt bra och jag är dessutom frisk igen.







// Johannes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0