Utkast:..

Jag tar Sebastians ord i mun "Jag tror jag kommer dö". Down under har dagen varit ett helvete. Jag vaknar efter 3.5h sömn att Dave smyger omkring utanför min dörr. Då, tydligen städar han iordning Erik och Sebastians rum. Schysst, där missade jag en halvtimme skönhetssömn. Och idag hade jag behövt den.
Detta var i fredags.

Jag ska beratta om torsdagen, dagen fore;
Det var Amandas och Evelinas sista utekväll, och självklart måste vi ställa upp för laget och gå ut och festa.
Opeppa som jag och Johannes aldrig varit förut, öppnar vi en varsin öl med hopp om bättre tider. Att slödricka funkar inte. Johannes tänker drinkin-game. Och självklart ska vi det, vi sitter i Johannes säng och spelar Super Mario 3, när man dör eller klarar en bana får man dricka fem klunkar.
Ganska lyckat och vi får upp både spel- och drickandan. Jag dör självklart fler gånger än jag klarar banan, men Nintendo. underbart. Efter andra världen, slutar vi och besöker kanadensarna som tittar på film. Här var det livat! Efter en timme är vi på Wool Shed, och har mött upp dom dyngraka tjejorna.
På någon vis har både Thobbe, Anna och Evelina beslutat sig för att äta pa McDonalds och skippa att gå ut. Laganda? Jag hittar nöjet med alohol och stannar tills klubben stänger. Klockan fyra ligger jag på rygg.

Och sa ar vi tillbaka till fredagen. Vara kara svenska kompisar tog med mig och Johannes pa utflykt, VI SKA SE KROKODILER! Jag kanner mig fortfarande full nar vi mots upp klockan 10. Och solen ar hetare an vanligt, harligt, en dag som denna. uttorkad, bakfull/full och forskyld. Jag borde kanske ta hand om mig battre.
Efter 40km minibusstur kommer vi fram till en krokodilfarm. Vi mots av den 700kilo krokodilen Ted. Som inte ser verklig ut. Han ligger i lagunen och vaktar.

Dagen erbjod middagsdags for krokodilerna, ormshow, med varldens farligaste orm, koalor, wallabees och lite andra sma sota djur. Dagen var inte att angra men valdigt utmattande.

krok


Jag ar fortfarande sjuk, jag har inte kant smak eller lukt pa tva dagar och mina svenska a a o har forsvunnit. Vem har pillat pa min dator?

 Froken Malmsten

Kommentarer
Postat av: sebbstar

hahahaha åker ni omkring och kollar på djur som några galna backpackers... e de så att ni viker ner er nu och ger upp hela flashpacker grejen nu när inte jag e där och håller i tyglarna.. besvikelse besvikelse besvikelse..

2009-03-15 @ 20:42:40
Postat av: Annie

dina svenska a a o ^^

2009-03-23 @ 00:09:17
URL: http://annielund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0